Titulinis Naujienos Darbo organizavimas 03.16 - 04.14 dienomis
2019.03.16

Laikinai keičiasi klientų aptarnavimo tvarka

Nors šalyje ir paskelbtas karantinas, suprantame, kad ūkiuose suplanuoti pavasario darbai niekur nedingsta, todėl karantino laikotarpiu laikydamiesi visų Vyriausybės nurodytų rekomendacijų ir kiek leis situacija, darbus organizuosime taip, kad įgyvendintume esamus įsipareigojimus savo klientams.
 
  •  Žemės ūkio technika. Visa mūsų pardavimų komanda dirba nuotoliniu būdu, todėl visais klausimais galite kreiptis telefonu ar el. paštu. Žemės ūkio technikos tiekimas iš gamintojų 2020 metams yra suplanuotas, dauguma produkcijos jau pagaminta, dalis jau pristatyta į Lietuvą. Esamos atsargos užtikrina ne mažiau pusės suplanuotų metinių pardavimų apimties.
     
  • Servisas. Visas serviso paslaugas planuojame atlikti mobiliomis transporto priemonėmis, taikant papildomas apsisaugojimo nuo viruso priemones.
     
  • Dalių tiekimas. Fizinės Atsarginių dalių parduotuvės kovo 16 - balandžio 14 dienomis neveiks. Atsarginių dalių užsakymus priimsime telefonu +37061234257 arba el.paštu dalys@ewa.lt , o pristatymą organizuosime per kurjerius.

Jei kils bet kokių klausimų, skambinkite ir rašykite mums, visus įmonės kontaktus rasite čia: www.ewa.lt/kontaktai

Taip pat kviečiame bendrauti socialiniuose tinkluose:
Facebook | Instagram | Youtube

Būkite sveiki ir nepraraskite geros nuotaikos!