Generalinis parodos rėmėjas – East West Agro. Pasak bendrovės vadovo Gedimino Kvietkausko, kiekvienas modernus sprendimas yra pagirtinas ir vertas palaikymo. „Į virtualią erdvę iškelti dalį parodų apskritai yra tikslinga, o parodos dalyviams tai dar ir sutaupo išlaidų, - sako jis. – Toks sprendimas vertas aplodismentų ir turėtų būtų plėtojamas ateityje“. Jo teigimu, virtuali erdvė ypatinga tuo, kad ją galima projektuoti kaip nori, ekspoziciją padaryti tokią, kokią nori matyti. „Tikroje parodoje mus riboja sienos ir plotas, o virtualioje erdvėje ribas nustato tik dalyvio fantazija“, - internetinio renginio privalumais neabejoja G. Kvietkauskas.
East West Agro viena iš pirmųjų pavasarinėje parodoje Ką pasėsi... 2020 planuotus demonstruoti eksponatus pristatė virtualioje erdvėje. „Nebuvo blogiau nei dalyvaujant parodoje fiziškai, žinoma labiausiai trūksta bendravimo akis į akį, ir tokių susitikimų tikrai reikia, - įsitikinęs jis. – Virtuali paroda galėtų būti tęstinė ir nelaukiant tikros parodos, mūsų naujovės galėtų būti pristatomas tuoj pat virtualiai“.
G. Kvietkausko nuomone, tokios inovacijos taupo ir žemdirbių laiką, kuriems taip pat sudėtinga aplankyti visas parodas, nuvažiuoti į visus renginius. Dabar jie tai gali padaryti jiems patogiu metu, neišvažiuodami iš namų.
Parodos moto – sprendimai regionų plėtrai. Renginys skirtas pristatyti įmones ir organizacijas, siūlančias tvarius sprendimus. Parodoje ne tik pristatomi inovatyvūs gaminiai, bet ir vyksta nuotoliniai seminarai. Paroda prasidėjo vakar ir tęsis 3 mėnesius.
Parodos inovacijų alėją rasite čia: