Titulinis Naujienos Švenčiant 175 metų sukaktį atnaujintas Massey Ferguson logotipas
2021.12.03

Švenčiant 175 metų sukaktį atnaujintas Massey Ferguson logotipas

"Massey Ferguson", pasaulinis AGCO (NYSE:AGCO) prekės ženklas, džiaugiasi galėdama paskelbti apie naują kultinio trikampio logotipo išvaizdą ir naują "Born to Farm" prekės ženklo identitetą, kuris 2022 m. bus skirtas 175 metų jubiliejui paminėti. 

"Massey Ferguson" nuo pat įkūrimo beveik prieš 175 metus viso pasaulio ūkininkams siūlo paprastas ir patikimas mašinas. Tik nedaugelis prekių ženklų pasaulyje gali pasigirti tokia ilgalaike įtaka žemės ūkio pramonei. "Massey Ferguson" tikrai buvo "gimęs ūkininkauti", - sakė "AGCO Corporation" pirmininkas, prezidentas ir vykdomasis direktorius Ericas Hansotia.

Vyresnysis "Massey Ferguson" viceprezidentas, generalinis direktorius Luisas Felli pridūrė: "Massey Ferguson" dabar nebėra vien tik žemės ūkio technikos gamintojas, bet ir paprastas bei patikimas patirties tiekėjas, suteikiantis ūkininkams geriausią vertę ir padedantis jų verslui tapti pelningesniam ir tvaresniam. Šis pasauliniu mastu nuoseklus, į ūkininkus orientuotas požiūris leidžia klientams visame pasaulyje patirti unikalią prekės ženklo transformaciją. Šį beprecedentį mūsų istorijos momentą papildė sinchronizuota pasaulinė organizacija, todėl buvo visiškai natūralu pristatyti naują logotipą."

"2022-ieji bus naujojo pasaulinio "Massey Ferguson" prekės ženklo metai, - sakė Francesco Murro, "Massey Ferguson" pasaulinės rinkodaros, pardavimų skatinimo ir partnerystės viceprezidentas. "Apie naują logotipą galvojome nuo tada, kai 2019 m. parodoje "Agritechnica" pristatėme "MF NEXT Concept".  MF New Era" pradėjo gyvuoti nuo 2020 m. liepos mėn. pasirodžius MF 8S, po to per pastaruosius 18 mėnesių pristatėme visą produktų liniją, įskaitant mūsų 2021 m. rugsėjo mėn. skaitmeninį renginį "Born to Farm".  Lapkritis yra kultinis mėnuo šiam prekės ženklui, nes sukanka lygiai 63 metai nuo pranešimo apie prekės ženklo sukūrimą ir jo kultinį logotipą. Kadangi 2022 m. minėsime 175-ąsias Danielio Massey pirmųjų žemės ūkio technikos dirbtuvių metines, manėme, kad tai puikus metas atnaujinti logotipą ir kartu pristatyti naują prasmingą šūkį."


"Massey Ferguson" trikampis - labiausiai atpažįstama 1958 m. emblema

"Trikampio forma yra stipri ikona, kuri įkūnija "Massey Ferguson" nuo 1958 m. Mūsų naujasis logotipas - tai stipraus paveldo ir naujų prekės ženklo vertybių derinys. Trys trikampiai persidengia vienas su kitu ir simbolizuoja abipusiai naudingus santykius ir pasitikėjimą tarp ūkininkų, prekiautojų ir prekės ženklo", - pridūrė M. Murro.

"Dirbdami kaip viena "Massey Ferguson" pasaulinė komanda, siekiame, kad ūkininkavimas visame pasaulyje būtų lengvesnis, pelningesnis ir tvaresnis", - sako Alfredo Jobke, "Massey Ferguson" pasaulinės rinkodaros direktorius. "Šiuo naujuoju logotipu norime labiau nei bet kada anksčiau pakviesti ūkininkus tapti "Born to Farm Massey Ferguson" šeimos nariais. Taip pat pasinaudojome proga pereiti prie modernaus, aptakaus ir plokščio dizaino, kartu suteikdami logotipui gyvybės per trijų trikampių, įsiterpiančių vienas į kitą, sąveiką. Piešiant jį vienu vientisu, tvirtu ir tiesiu gestu, sukuriamas judėjimo įspūdis. Plokščias dizainas labai atspindi dabartinį skaitmeninį pasaulį, todėl galime manipuliuoti logotipu ir suteikti jam gyvybės savo svetainėse, programėlėse išmaniuosiuose telefonuose ir išmaniuosiuose laikrodžiuose ar net pačiuose aparatuose esančiuose ekranuose."

"Mūsų 2021 m. rugsėjo mėn. renginys "Gimę ūkininkauti" buvo pirmoji šio naujojo logotipo ir jo šūkio "Gimę ūkininkauti" išraiška. Puikūs atsiliepimai ir nuostabus entuziazmas, kurio sulaukėme, pastūmėjo mus iš tiesų to siekti. Naujasis šūkis perteikia mūsų unikalų prekės ženklo vertės pasiūlymą ir išskiria "Massey Ferguson" rinkoje ir bendruomenėse, kuriose dirbame", - užbaigė J. Murro.

Naujas pasaulinis "Massey Ferguson" prekės ženklo identitetas pradedamas naudoti 2022 m.


Naujasis logotipas bus palaipsniui diegiamas visame pasaulyje. Jis jau pradėtas naudoti mūsų skaitmeniniuose kanaluose ir bus atnaujinamas visoje "Massey Ferguson" rinkodaros medžiagoje. Šis pokytis suteikia pagreitį, nes ruošiamės švęsti 175-ąsias metines, kurios prasidės 2022 m. sausio mėn.

Massey Ferguson logotipo ir šūkio atnaujinimas suteikia mums unikalią galimybę iš naujo suderinti pagrindines prekės ženklo žinutes, kad dėmesys būtų sutelktas į požiūrį "pirmiausia - ūkininkas" ir tiesius, patikimus, prieinamus ir tvarius prekės ženklo variklius. Ūkininkai visame pasaulyje galės pirmą kartą išbandyti naująjį "Massey Ferguson" prekės ženklo identitetą nuo 2022 m. I ketvirčio pabaigos. Nuo 2022 m. taip pat įgyvendinsime laipsnišką įvedimą į savo objektus, gamyklas ir biurus visame pasaulyje, taip pat "Massey Ferguson" dilerių tinklo ženklinimą.