"Trikampio forma yra stipri ikona, kuri įkūnija "Massey Ferguson" nuo 1958 m. Mūsų naujasis logotipas - tai stipraus paveldo ir naujų prekės ženklo vertybių derinys. Trys trikampiai persidengia vienas su kitu ir simbolizuoja abipusiai naudingus santykius ir pasitikėjimą tarp ūkininkų, prekiautojų ir prekės ženklo", - pridūrė M. Murro.
"Dirbdami kaip viena "Massey Ferguson" pasaulinė komanda, siekiame, kad ūkininkavimas visame pasaulyje būtų lengvesnis, pelningesnis ir tvaresnis", - sako Alfredo Jobke, "Massey Ferguson" pasaulinės rinkodaros direktorius. "Šiuo naujuoju logotipu norime labiau nei bet kada anksčiau pakviesti ūkininkus tapti "Born to Farm Massey Ferguson" šeimos nariais. Taip pat pasinaudojome proga pereiti prie modernaus, aptakaus ir plokščio dizaino, kartu suteikdami logotipui gyvybės per trijų trikampių, įsiterpiančių vienas į kitą, sąveiką. Piešiant jį vienu vientisu, tvirtu ir tiesiu gestu, sukuriamas judėjimo įspūdis. Plokščias dizainas labai atspindi dabartinį skaitmeninį pasaulį, todėl galime manipuliuoti logotipu ir suteikti jam gyvybės savo svetainėse, programėlėse išmaniuosiuose telefonuose ir išmaniuosiuose laikrodžiuose ar net pačiuose aparatuose esančiuose ekranuose."
"Mūsų 2021 m. rugsėjo mėn. renginys "Gimę ūkininkauti" buvo pirmoji šio naujojo logotipo ir jo šūkio "Gimę ūkininkauti" išraiška. Puikūs atsiliepimai ir nuostabus entuziazmas, kurio sulaukėme, pastūmėjo mus iš tiesų to siekti. Naujasis šūkis perteikia mūsų unikalų prekės ženklo vertės pasiūlymą ir išskiria "Massey Ferguson" rinkoje ir bendruomenėse, kuriose dirbame", - užbaigė J. Murro.